Seven Psychopaths (2012)


Ben pek sevmedim peşin peşin söylüyorum bak. Ama kadro çok iyi Sam Rockwell, Christopher Walken, Tom Waits, Woody Harrelson, Colin Farrell ve azıcık Abbie Cornish'le azıcık da Olga Kurylenko.


Colin Farrell bir film senaryosu üzerinde çalışan yazarı oynuyor. Hikayesinde -kaç tane oldukları konusunda biraz sıkıntılarım var- psikopatlar yer alıyor. Film boyunca anlatılan psikopatlık hikayelerinin gerçek hayattan seçildiği fark ediliyor ama bir tek Vietnamlı olayı kurgu kalıyor sanki. Bilmiyorum ya çok sarmadı ya film, çok düşünmedim de üstüne. Ama işte genel olarak bir yazar ve bir avuç psikopat hikayesi. Ha köpekler var bir de.


Filmin yazarı ve yönetmeni Martin McDonagh'ın, daha önce bir kısa bir de uzun metraj filmi bulunuyor. Six Shooter (2006)'la 'en iyi kısa film' Oscar'ını almış ve başrolünde Colin Farrell'ın olduğu In Bruges (2008) filmiyle de 'en iyi senaryo' Oscar'ına aday olmuş ama ödülü Milk (2008) filmiyle Dustin Lance Black'e kaptırmış. Önceki filmlerinin bu şekilde dikkat çekmiş olması, bu filmdeki kadroyu kurmasına yardımcı olmuş olabilir. Ama film olmamış yani..

29.03.2013